دریافت رژیم لاغری آنلاین

توصیه هایی برای کاهش وزن سریع بدون ورزش

 افراد اغلب درباره کاهش وزن سریع بدون ورزش سوال می پرسند؟در این جا به ۵ روش موثر برای از دست دادن ۱۰ کیلوگرم در یک ماه بدون ورزش پرداخته ایم .

بسیاری از مردم برای از دست دادن وزن تلاش می کنند و تعداد کمى از آنها ورزش منظم انجام مى دهند.اگر از پزشک متخصص یا متخصص تغذیه کمک بخواهید آنها به شما می گویند چیزى که برای کاهش وزن لازم دارید یک رژیم غذایی مناسب و ورزش است.

محاسبه وزن ایده آل

 شما می توانید به منظور دستیابی به کاهش وزن سریع خود را فقط با رژیم غذایی و اجتناب از تمرینات روزانه کاهش دهید، با این وجود اگر هر دو با هم باشند این کار بسیار بهتر و سریعتر است .

 ۱- خوردن کربوهیدرات پیچیده

به منظور کاهش وزن سریع شما باید کربوهیدراتهای پیچیده مصرف کنید. همراه با فیبر و پروتئین. این نوع غذا به افزایش سوخت و ساز کمک می کند و به راحتی قابل هضم است. به علاوه آنها کم کالری هستند که باعث می شود منبع انرژی کامل برای بدن شما باشند.

 ۲- غذاهای لبنی

شیر و ماست منبع عالی کلسیم هستند و برای از دست دادن وزن ضروری هستند. اگر عدم تحمل لاکتوز دارید، پس باید از شیر سویا و ماست سویا استفاده کنید و از خوردن بستنی و میلک شیک هاى شیرینی دورى کنید.

 ۳- شکر گیاهى را جایگزین شکر معمولی کنید.

اضافه کردن شکر به رژیم غذایی فقط چربی تولید می کند. با تغییر دادن به شکر هاى طبیعى و گیاهى اطمینان حاصل خواهید کرد که بدن شما چربی بدن را ذخیره نمی کند، زیرا بر خلاف شکر معمولی، شکر هاى طبیعى دارای کالری صفر و ۳۰۰ برابر شیرین تر از شکر است. این به این معنی است که شما می توانید از شیرینی های شیرین خود مانند کیک و بیسکویت لذت ببرید تا زمانی که شما آن را با شکر استویا آماده کنید.

 ۴- نوشیدن لیمو قبل و بعد از هر وعده

اضافه کردن چند قطره لیمو در آب گرم و نوشیدن آن قبل و بعد از هر وعده غذایی، به بدن براى آب کردن چربی بدن و کاهش وزن سریع کمک می کند و همچنین هضم سریع را تضمین می کند. اما باید در اضافه کردن قطره لیمو توجه داشته باشید زیرا بیش از حد باعث ایجاد ناهنجارى در چشم به عنوان یک عارضه منفی می شود.

آب لیمو برای چربی سوزی

۵- خورشید و ویتامین D

بدن انسان برای چند ماه بدون غذا می تواند تا زمانی که انرژی خود را از خورشید می گیرد، زنده بماند. ویتامین D برای بسیاری از چیزها ضروری است و اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی آفتاب به بدنتان مى رسد تا آنزیم تولید کند. و این آنزیم ها در بلند مدت به کاهش وزن کمک می کنند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر روز به مدت چند ساعت در خارج از خانه می روید.

اگر از تمام موارد فوق پیروی کنید و از ۱۲۰۰ کالری در روز تجاوز نکنید، ۱۰ کیلوگرم در ماه بدون ورزش که یک کاهش وزن  سریع است، خواهید داشت. (بسته به وزن ، قد و سن).

مرکز تغذیه و رژیم درمانی ایده آل | رژیم لاغری | تناسب اندام | بدنسازی | فیتنس

? شریعتی | بالاتر از حسینیه ارشاد | ابتدای خیابان قبا | پلاک ۶ | طبقه پنجم |واحد ۱۳
 ۰۲۱۲۲۸۷۴۸۹۹

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی خود، کد رهگیری را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید.
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر اویس دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام.روزتون بخیر.ببخشیدمزاحم شدم.من 18 سالمه.قدم 165سانتی متر و وزنم 73 کیلویه.شکم انداختم بدجور...از خجالت ک شکم دارم دیگ بیرون نمیشم.باشگاه هم رفتم ولی تاثیر نداشت.دنبال ی روشم ک بشه این شکمو اب کرد .... بخدا هرچی لباس میخرم بازم می بینم شکم افتاده بیرون.برمیگردم خونه.افسردگی گرفتم سر این وامونده... ممنون میشم منو راهنمایی کنن.هرکاری لازم باشه انجام میدم تا این شکم عین اول بشه .میخوام ی 4 5 کیلویی هم وزنم کم بشه.از این قرصای 5040 هم استفاده کردم ولی بازم تاثیر نداشت... منتظر پاسختون هستم دکتر...ممنون
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز
      وقت بخیر

      میتونید با مراجعه حضوری به مطب تحت رژیم درمانی قرار بگیرید
      کلینیک رژیم لاغری قبا | تغذیه و رژیم غذایی | تناسب اندام | فیتنس

      ? شریعتی | بالاتر از حسینیه ارشاد | ابتدای خیابان قبا | پلاک ۶ | طبقه پنجم

      ?روزهای تماس: روزهای زوج از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸ عصر
      ? ۰۲۱-۲۶۶۴۴۵۸۴

      و یا اینکه از طریق لینک زیر اقدام به دریافت برنامه های غذایی و ورزشی کنید که توسط بنده طراحی میشن
      http://bit.ly/2KFfPeV
  • تصویر کاربر میربا پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام من مرد ۳۶ ساله قد ۱۸۰ و وزن ۶۳ من به پزشک ها مراجعه کردم و آنها به من دارویی دادند ولی اول چاق شدم بعد لاغر شدم لطفا مرا راهنمایی کنید که من چگونه چاق شوم
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز

      راه حل افزایش وزن شما مصرف قرص نیست
      میبایست یک رژیم افزایش وزن به همراه یک برنامه تمرین بدنسازی داشته باشید تا پس از چند ماه وزن اضافه کنید و به راحتی برگشت پذیر نباشد
  • تصویر کاربر چاقی شنبه ۱۸ فروردین ۹۷( 6 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    بنده 25 سالمه و از چاقی مفرط رنج زیادی میبرم
    من حدود 190 وزنمه و قدی حدود 2 متر دارم و متأسفانه حدود ۷ ساله سیگاری هستم
    میخواستم بدون با توجه به سیگاری بودنم و وزن زیادم باز هم میتونم بای پس معده رو انجام بدم ؟
    سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو شنبه ۱۸ فروردین ۹۷( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات