دریافت رژیم لاغری آنلاین

بهترین روش های لاغری موضعی بدون جراحی

چگونه فرد می تواند از دست چربی های مزاحم دور شکم و پهلو، ران و سینه ها خلاص شود و بهترین راهکار لاغری موضعی چیست؟ در پاسخ باید گفت که روش های مختلفی را به منظور کاهش چربی دور شکم و دیگر نقاط بدن می توان به کار گرفت اما روش های غیر جراحی و استفاده از دستگاه در اولویت قرار دارند.

در سال های اخیر، متخصصان در حال توسعه فناوری های جدید برای کمک به افرادی هستند که  بدون روش های تهاجمی و جراحی،قصد کاهش وزن خود را دارند. شایع ترین و کارآمدترین روش های کاهش وزن بدن، خارج از روش های جراحی در حال حاضر، شامل استفاده از روش های کاهش چربی بر اساس درجه حرارت، از جمله لیزر، فرکانس رادیویی (RF) و تکنیک های اولتراسوند است. هر روش – و هر دستگاه – با استفاده از انواع روش های کاهش چربی؛ کارکردی متفاوت دارد. به عنوان مثال، روش های لیزر درلاغری موضعی شکم، ممکن است به سلول های بدن شما کمک کند تا چربی اضافی را بدون آسیب رساندن، کاهش داده و درجوان سازی ، سفت کردن پوست و تولید کلاژن جدید موثر باشد. تکنیک های اولتراسوند ممکن است از روش های گرما برای کمک به “ذوب کردن چربی” استفاده کنند؛ اما این در واقع تنها در ظاهر ساده است و باید گفت که روند پیچیده تری دارد.

لاغری موضعی با جراحی یا بدون جراحی؟

در برخی موارد برای حذف چربی های موضعی از روش های جراحی استفاده می کنند. هر روش جراحی به دنبال خود ممکن است عوارضی نیز به همراه داشته باشد. به همین دلیل اکثر افراد برای حذف چربی و لاغری موضعی به دنبال روش های غیر جراحی هستند. البته این نکته نیز قابل ذکر است که لاغری و کاهش وزن ، یک شبه اتفاق نمی افتد. روند کاهش چربی در هر جایی از بدن شما نیاز به یک رویکرد  صحیح و روش خاصی دارد. شما نمی توانید چربی های  نقطه خاصی از بدن خود را تنها با رژیم غذایی برطرف کنید. امروزه از روش های مختلفی به منظور کاهش وزن و لاغری موضعی استفاده می کنند. انواع دستگاه ها و کرم های لاغری برای این منظور در نظر گرفته شده اند.

مطلب مرتبط: لاغری بدون رژیم با عمل اسلیو معده

مطلب مرتبط: مراحل جراحی بای پس معده و عوارض آن

چند روش در لاغری موضعی

  • کرایولیپولیز ( سرمادرمانی)

Cryolipolysis  ، یک تکنیک غیر جراحی برای کاهش چربی موضعی است. با افزایش خطر عوارض روش های بیشتر تهاجمی، مانند لیپوساکشن،  می توان گفت که کریولایپولیز یک روش امیدوار کننده برای کاهش چربی به صورت غیر جراحی است.در این روش از طریق خنک سازی و انجماد چربی ، به کاهش وزن بدن کمک می کنند.

  • دستگاه کویتیشن آر اف (RF Cavitation)

روشها التراسونیک برای لاغری

سونوگرافی لیپوساکشن  یک روش غیر تهاجمی در حذف و کاهش چربی است. بر خلاف روش های شناخته شده ای مانند لیپوساکشن جراحی و یا Tummy Tuck، التراسونیک لیپوساکشن یک درمان غیر تهاجمی برای امولسیون چربی ، رفع چربی های شکم و کاهش سلولیت است. در روش های لیپوساکشن معمول ، از تیغ جراحی استفاده شده و عوارضی نیز به همراه دارد اما در روش کوییتیشن آراف ، از امواج اولتراسونیک بهره می برند. هیچ زخم و برشی در بدن شما ایجاد نشده و زمان کمتری نیز صرف می کنید. نتایج فوری در این روش ، باعث کاهش چربی اضافی در طول هفته های پس از درمان می شود.

  • لیپولیز

لیزر لیپوساکشن آخرین روش برای از بین بردن چربی با تکنولوژی لیزر است. این تکنیک با استفاده از لیزر به سرعت به حذف چربی پرداخته و باعث محکم کردن پوست اطراف آن در هر جایی از بدن می شود. این روش درمطب انجام شده و  نیازی به بیهوشی عمومی نیست. این روش برای حذف چربی در مناطقی از بدن مانند چین و غبغب در زیر چانه،ران داخلی و بیرونی ،لب ها ،ساق پا ،بازو ،صورت (به استثنای اطراف چشم) ، پشت گردن ، انجام می گیرد.

  • دستگاه های ویبرو

دستگاه ویبر برای آب کردن شکم

بسیاری از مردم از روش های لرزشی و ویبره برای تمرینات و کاهش وزن استفاده می کنند. البته می توان گفت که تمرینات ورزشی و فعالیت مناسب، در درجه اول و یکی از بهترین راههای کاهش وزن است. تنها نقطه ضعف آن نیز بلند مدت بودن زمان و نتیجه گیری سریع در کاهش وزن است. وقتی اسید لاکتیک در عضلات ایجاد می شود، درد و سفتی ایجاد می کند. اما هنگامی که شما  با دستگاه ویبرو (VibraSlim) ، به تمرین می پردازید، صفحه  ارتعاشی و ویبره، در تجزیه و رها شدن اسید لاکتیک درعضلات کمک می کند. همین موضوع باعث می شود تا خیلی سریع تر به نتیجه مطلوب برسید. هنگامی که از( VibraSlim) دستگاه ویبرو و صفحه ارتعاشی شگفت انگیزآن استفاده می کنید، رفته رفته نتیجه کار بهتر شده و همین امر باعث تشویق شما به کار بیشتر خواهد شد. این می تواند تاثیر بسیار خوبی بر اهداف کاهش وزن شما داشته باشد. یکی دیگر از مزایای این دستگاه شگفت انگیز، افزایش سطح سروتونین است. سرتونین،  اصلی ترین ماده شیمیایی است که توسط مغز ترشح می شود و مسئول احساسات، شادی و سلامتی است. بنابراین، هرچه بیشتراز ارتعاش دستگاه weightloss استفاده کنید، مغز شما بیشتر این احساسات را در شما ایجاد خواهد کرد.

  • مزوتراپی

مزوتراپی و لاغری

مزوتراپی تکنیکی است که از تزریق ویتامین ها، آنزیم ها، هورمون ها و عصاره های گیاهی برای جوانه سازی و سفت کردن پوست و همچنین حذف چربی اضافی استفاده می شود. این روش در ابتدا برای از بین بردن  و کاهش درد استفاده می شد و سپس در سال های اخیر، درسایر نقاط جهان محبوبیت فراوانی یافت و اکنون روش موثری برای کاهش چربی محسوب می شود. روش مزوتراپی برای حذف چربی در مناطقی مانند معده، ران، باسن، پاها، بازوها و صورت بوده و همچنین باعث کاهش سلولیت می شود.همچنین این روش سبب رفع چین و چروک ها ،درمان آلرژی ، درمان بیماری آلوپسی و ریزش مو می شود.در این تکنیک با استفاده از سوزن هایی مخصوص ، یک سری تزریق به لایه میانی (mesoderm) پوست انجام می شود. هدف اصلی مزوتراپی ؛ افزایش گردش خون ، رفع التهاب پوستی و حذف چربی است.

  • لاغری موضعی با ورزش

فعالیت بیشتر و تحرک می تواند در زندگی روزمره شما یک نقطه شروع عالی باشد، بنابراین می توان گفت که ورزش کردن علاوه بر افزایش سطح سلامتی، در افرادی که قصد کاهش وزن دارند نیز موثر است. سعی کنید هر روز فعالیت های خود را افزایش دهید. به منظور لاغری موضعی از طریق ورزش، می توان از تمرینات خاصی استفاده کرد. به عنوان مثال، با تمرینات شکمی و یا حرکات مخصوص بازو یا ران، چربی سوزی در آن نواحی ایجاد شده ووزن کم می شود.

مطلب مرتبط: ۲۵ حرکت طلایی برای کوچک کردن شکم

  • لاغری موضعی شکم با ماساژ

در برخی مناطق  مخصوصا در طب چینی از ماساژ دادن بدن هم به منظور درمان و هم کاهش چربی استفاده می کنند. در این روش، برای کاهش چربی ناحیه شکم، این ناحیه را ماساژ می دهند که تمرکز آن بیشتر در محل ذخیره چربی است.

لیزر استرابری، یک روش کاملا غیرتهاجمی بوده و  تمرکز آن به طور کلی در لاغری موضعی است. لیزر استرابری یک روش بدون عوارض و درد بوده و به طرز مناسبی قادربه حذف ذخیره چربی در نواحی مختلف بدن است.

  • لاغری موضعی با دستگاه لیزر استرابری

دستگاه لیزر استرابری

لیزر استرابری، یک روش کاملا غیرتهاجمی بوده و  تمرکز آن به طور کلی در لاغری موضعی است. لیزر استرابری یک روش بدون عوارض و درد بوده و به طرز مناسبی قادربه حذف ذخیره چربی در نواحی مختلف بدن است.

در این روش، نوعی لیزر کم قدرت به کار می رود که ناراحتی و مشکلی به وجود نمی آورد زیرا شامل استفاده از تیغ جراحی و روش های پر خطر نیست. افرادی که ازاین روش برای لاغری موضعی شکم و پهلو استفاده می کنند، می توانند در زمان کوتاهی به نتایج مطلوب خود برسند. روش لیزر استرابری اقدام به حذف چربی موضعی در نواحی مانند:ران، چربی های پهلو ، شکم و غیره می کند.

مطلب مرتبط: لاغری موضعی با لیزر استرابری

لاغری موضعی سینه ها و ران چگونه انجام می شود؟

برای لاغری موضعی سینه می توان از حراکت و تمرینات خاص ناحیه سینه (بیشتر در مردان تمرینات قفسه سینه برای کاهش چربی) استفاده کرد. جراحی لاغری موضعی سینه، بسیار پر هزینه و تقریبا دردناک  بوده و عوارض جانبی زیادی دارد. اما جایگزین هایی نیز وجود دارد  که طبیعی بوده و از منابع گیاهی حاصل می شود مانند مکمل های گیاهی که توسط برخی افراد استفاده می شود . اما توصیه می شود که پیش از مصرف هر گونه مکمل گیاهی با پزشک خود مشورت کنید.

وجود چربی ران داخلی از شکایت های رایج در میان زنان است. متأسفانه، حذف چربی در این ناحیه سخت تر است، زیرا دارای فعالیت متابولیکی کمتری است. با این حال، اقدامات پیشگیرانه متعددی که می توانید انجام دهید شامل ترکیبی از یک رژیم غذایی سالم و تمرینات تونینگ است که باعث افزایش متابولیسم و کاهش ​​ذخیره چربی در ران داخلی می شود.

مرکز تغذیه و رژیم درمانی کلینیک قلب دکتر نجفی | رژیم لاغری | تناسب اندام 

پاسداران | گلستان ۶ | پلاک ۴۱

☎️ ۰۲۱۲۲۸۷۴۸۹۹

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی خود، کد رهگیری را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید.
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر محبوبه یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام
    بنده سه ماه است که عمل اسلیو معده انجام داده ام و ۲۴ کیلو کاهش وزن داشته ام الان نیاز,به یک مشاور تغذیه مجرب و متخصص در این زمینه دارم
    لطفا راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)
    2. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)
      مطب آقاى دكتر نجفى
      خيابان شریعتی - بالاتر از حسینیه ارشاد، ابتدای خيابان قبا - پلاک ۶ - ساختمان قبا -طبقه ۵ - واحد ۱۳
      ٠٢١٢٢٨٧٤٨٩٩
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر اسما دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    رماتیسم مفصلی دارم و با خوردن داروی کورتون خیلی چاق میشوم
    با این اوضاع اقتصادی چگونه بدون عوارض لاغر بشوم
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر سمانه سه شنبه ۹ بهمن ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید میخواستم ببینم قرص ابجو چاق کننده است؟ من لاغرم و میخوام استفاده کنم منتها اتواع مختلفی داره و من به داروخانه مراجعه کردم به من top levure داد آیا این همان قرص چاق کننده است؟ چه برندی را باید استفاده کنم ؟
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو سه شنبه ۹ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر ندا شنبه ۲۹ دی ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    باعرص سلام
    من دوست دارم تپل بشم میخواستم ببینم قرص مخمر جو تاثیری میتونه روی من بزاره و چجوری باید مصرف کنم
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو شنبه ۲۹ دی ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۰ دی ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    با سلام و احترام ، میخواستم بپرسم لاغری موضعی چگونه انجام میشه و هزینه آن چقدر هستش ... وزن من 103 کیلو و قدم 176 هستش
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو پنجشنبه ۲۰ دی ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر زهرا سه شنبه ۱۸ دی ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام..۸۵ کیلو وزن دارم قدم ۱۶۵ هستش رودم درست کارنمیکنه ینی یبوست دارم..لاغرنمیشم قرص ادیوس عوارض خاصی داره چه عوارضی داره؟اشکالی داره مصرف کنم ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو سه شنبه ۱۸ دی ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر سیمین جمعه ۶ مهر ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    چند ساعت زمان ورزش برای کاهش وزن لازم است؟
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو جمعه ۶ مهر ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز

      شروع ورزش از زمان و شدت پایین باید آغاز شود و رفته رفته مدت و شدت را افزایش دهید
      شروع ورزش با مدت زیاد شما را دلسرد و در معرض آسیب قرار میدهد
  • تصویر کاربر rahiljokar جمعه ۵ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    Slmmn67kilo vazn drm va baghade169 mikham 7kilo km konm bad tebghe rezhimi k khodm pish gereftm faghat nrozi200kalori bayad masraf konm,va bashgah jm miram va rozi taghriban yek saat varzesh mikonm,va19salam hst,aya ba i n ravand mitonm to yek mah7kilo kam konm
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو جمعه ۵ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز
      وقت شما بخیر

      رژیم های خودسرانه ممکنه عارضه داشته باشه و بدن شما دچار آسیب هایی نظیر ریزش مو، افتادگی پوست و استپ وزنی بشه
      پیشنهاد میکنم حتما تحت نظر متخصص رژیم غذایی داشته باشید

      من میتونم هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری در خدمت شما باشم

      کلینیک رژیم لاغری قبا | تغذیه و رژیم غذایی | تناسب اندام | فیتنس

      ? شریعتی | بالاتر از حسینیه ارشاد | ابتدای خیابان قبا | پلاک ۶ | طبقه پنجم

      ?روزهای تماس: روزهای زوج از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸ عصر
      ? ۰۲۱-۲۶۶۴۴۵۸۴

      برای رژیم های آنلاین
      http://bit.ly/2KFfPeV
  • تصویر کاربر سنا دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام .من بچه ۱ساله دارم و بهش شیر خودم میدم ونظر به اینکه دکتر زنانم هم قرص گلوکوفاژ بهم تجویز کردن که از ۹ماهگی بچه بخورم تا قند کمتری جذب بدنم بشه.آیا قرص های شما هم امکان مصرف دارن
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام و روز بخیر

      اکثر مکمل های کاهش وزن در زمان بارداری و شیردهی منع مصرف دارند
      باید در این زمینه با پزشک خودتون مشورت بفرمایید

      اما در زمینه ی رژیم درمانی برای کاهش وزن بنده میتونم در خدمتتون باشم

      میتونید با مراجعه حضوری به مطب تحت رژیم درمانی قرار بگیرید
      کلینیک رژیم لاغری قبا | تغذیه و رژیم غذایی | تناسب اندام | فیتنس

      ? شریعتی | بالاتر از حسینیه ارشاد | ابتدای خیابان قبا | پلاک ۶ | طبقه پنجم

      ?روزهای تماس: روزهای زوج از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸ عصر
      ? ۰۲۱-۲۶۶۴۴۵۸۴
  • تصویر کاربر محبوبه دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام مجدد, وروز بخیر متقاضی این قرص تو هامبورگه شما دکتری رو میشناسین اونجا که متقاضی بره تحت نظرش واین قرصو براش نسخه کنه وایا تو المان پیدا میشه یا نه واینکه این قرص ساخت کجاست
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام و روز شما بخیر

      بله در خارج از ایران پیدا میشه
      اما اینکه در آلمان از کجا تهیه کنن رو نمیدونم !
      میتونن سرچ کنن و از داروخانه های آنلاین محصول رو خریداری کنن یا اینکه پیگیر بشن که در اونجا چه کسی میتونه براشون تجویز کنه
درحال دریافت اطلاعات