دریافت رژیم لاغری آنلاین

رژیم غذایی کاهش وزن ١٠ کیلوگرم در یک ماه

رژیم کاهش وزن یک ماهه

برنامه رژیم کاهش وزن یک ماهه به همراه وعده های غذایی و از همه مهم تر طرز تهیه چند نوشیدنی چربی سوز فوق العاده موثر برای شما عزیزان آماده شده است. رژیم آنلاین ایده آل شو در انتهای مقاله رو از دست ندید.

 فقط با رعایت این رژیم غذایی و ۱۵ دقیقه تمرین صبحگاهی به مدت ۳۰ روز تفاوت را در خود احساس خواهید کرد. برای کاهش وزن ۱۰ کیلوگرمی  در یک ماه، نیاز به انگیزه و کنترل قوی بر عادات غذایی خود دارید.

رژیم کاهش وزن ۱۰ کیلو در ۱ ماه

ناشتایی صبح

همیشه بهتر است که روز خود را با ۲ لیوان آب گرم برای جلوگیری از یبوست، از بین بردن سموم، تحریک جریان خون، شل شدن  عضلات و کنترل چربی بدن، شروع کنید.

نوشیدنی های سم زدا مخصوص صبح (۷:۰۰ صبح تا ۷:۳۰ صبح)

دتوکس لیمو

نوشیدنی های سم زدا (دتوکس) کمک می کنند تا سموم ذخیره شده در بدن و آب و سدیم  اضافی  از بدن دفع شوند. این کار سوخت و ساز بدن و  سوزاندن کالری را سرعت می بخشد. شما می توانید بسته به نیاز بدنتان یکی از سم زدا های (دتوکس) زیر را انتخاب کرده و به طور منظم به مدت یک ماه از آن استفاده کنید.

دتوکس لیمو:  یک لیوان آب گرم + ۱/۲ عدد لیموی تازه و یک قاشق چایخوری عسل (اختیاری) برای سم زدایی کبد و کاهش وزن

دتوکس زنجبیل: ۱ قاشق چایخوری زنجبیل تازه ی رنده شده + ۲ قاشق غذاخوری نعناع تازه ی خرد شده را به یک لیوان آب گرم اضافه کرده و هر روز از آن استفاده کنید.

دتوکس زیره  : زیره سبز همراه با لیمو و عسل یک نوشیدنی قدرتمند چربی سوز و سم زدا هستند. یک قاشق غذاخوری زیره سیاه را به یک لیوان آب اضافه  و از صافی رد کرده و یک قاشق غذا خوری عسل و یک چهارم لیمو ی تازه فشرده شده به آن اضافه کنید. این دتوکس برای بهبود هضم و حذف چربی اضافی فوق العاده است.

دتوکس سرکه سیب: این سم زدا  یک ترکیب  بسیار موثر برای سم زدایی بدن و کاهش وزن ۱۰ کیلوگرم است. یک قاشق غذا خوری سرکه سیب + ۱/۲ قاشق چایخوری فلفل چیلی قرمز را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید و هر روز صبح استفاده کنید.

دتوکس خیار: یک نوشیدنی بسیار سودمند برای کسانی که مشکلات بالا بودن اسید دارند. خیار خرد شده + تعدادی برگ نعناع + مقدار کمی زنجبیل

صبحانه (٨-٩:٣٠ صبح)

تمامی  صبحانه های زیر کم تر از۲۵۰ کالری دارند. شما می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

جو دوسر: جوی دو سر کم کالری و دارای فیبر  زیاد است. این ترکیب به شما کمک می کند تا سریعاً کاهش وزن خود را تجربه می کنید. ۱/۲ فنجان جوی دو سر + ۱/۲ فنجان شیر داغ کم چرب +١ قاشق چایخوری عسل + یکی از میوه های سیب/ توت فرنگی /انگورسیاه /گیلاس به صورت خرد شده

تخم مرغ با چای سبز: تخم مرغ یک غذای کم کالری و حاوی پروتئین است  که شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. چای سبز یک نوشیدنی چربی سوز است. این ترکیب باعث افزایش سوخت و ساز بدن شما و کاهش وزن سریع می شود. با ۲ عدد تخم مرغ به همراه پیاز، گوجه فرنگی و چیلی خرد شده یک املت درست کرده و با یک فنجان چای سبز بدون شیرینی از آن لذت ببرید.

صبحانه رژیمی

اسموتی سیب و بادام: ۲ عدد سیب متوسط خرد شده ​​را با یک فنجان شیر میکس کرده، یک قاشق غذاخوری عسل برای شیرین کردن آن و ۱/۲ قاشق چای خوری دارچین به این ترکیب اضافه کنید  و همراه با ۹-۱۰ عدد بادام از خوردن آن لذت ببرید.

کرن فلکس (موسلی) شرکت Kellogg’s: اگر سرتان شلوغ است و وقت کافی برای درست کردن صبحانه ندارید، میتوانید یک کاسه کرن فلکس Kellogg را با ۱/۲ فنجان شیر مخلوط و با  برخی از میوه های خشک خرد شده تزیین کنید. این ترکیب دارای ۲۰۰ کالری است.

سوپ سبزیجات و نان جو: سوپ سبزیجات خانگی یک راه ایده آل برای کاهش وزن و دریافت ویتامین ها و مواد معدنی ضروری بدن است. شما می توانید یک فنجان سوپ سبزیجات و یک تکه نان جو متوسط بخورید. این صبحانه کم تر از ٢٠٠ کالری است.

میان وعده (١٠:٣٠-١١:٣٠ صبح)

با خوردن میان وعده در صبح تا زمان ناهار احساس گرسنگی نخواهید کرد. تمام میان وعده های زیر کم تر ١٠٠ کالری دارند. شما می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

چای سبز با بیسکویت ساده : چای سبز به مقدار زیادی باعث کاهش وزن می شود. یک فنجان چای سبز تلخ با ۲ عدد بیسکویت ساده حاوی ۵۰ کالری می باشند.

صبحانه رژیمی

میوه ها : میوه ها دارای آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی بالا هستند که ایمنی شما را بهبود بخشیده و گرسنگی شما را از بین می برند. شما می توانید از هر یک از این میوه ها استفاده کنید : ١ موز کوچک(۹۰ کالری)، ١ سیب متوسط ​​(۸۰ کالری)،هندوانه ١فنجان (۴۶ کالری)، ۱ پرتقال کوچک (۴۵ کالری)، ۱/۲ فنجان انگور سبز (۵۵ کالری).

شکلات داغ : خوردن یک فنجان کوچک  شکلات داغ می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. آنتی اکسیدان های قدرتمند موجود در این نوشیدنی  اضطراب واشتها را کاهش می دهند.

‎وقت ناهار (١٢:٣٠-٢:٣٠ ظهر)

ناهار رژیمی

‎ وعده های غذایی زیر کم تر از٣٠٠ کالری دارند:

سوپ سبزیجات : سوپ یک غذای خوشمزه و مغذی است که سرشار از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و فیبر بوده و احساس سیری کامل را شما می دهد. یک کاسه ی بزرگ سوپ سبزیجات خانگی دارای ۱۴۰ کالری می باشد. همچنین می توانید در کنار آن از ٢عدد نان تست جو استفاده کنید.

ماهی قزل آلای سالمون گریل شده با برنج : یک غذای بسیار لذیذ که با کالری کم شما را بطور کامل سیر می کند. یک فیله ماهی سالمون کبابی  دارای ۱۲۴ کالری است. شما می توانید در کنار آن  ۱/۲ فنجان برنج پخته شده نیز استفاده کنید.

ساندویچ تخم مرغ :  ۲ تکه نان ساندویچی چند غله + ۲ عدد سفید تخم مرغ + ۳ تکه پیاز + ۲ تکه گوجه فرنگی +چند برگ کاهوی تازه

برنج قهوه ای، حبوبات و سالاد : برنج قهوه مزایای  زیادی  نسبت به برنج سفید دارد.این غذا سرشار  از فیبر و آنتی اکسیدان ها است که به کاهش وزن کمک می کنند. شما می توانید ۱/۲ فنجان برنج قهوه ای، ۱/۲ فنجان پوره ی حبوبات و یک  کاسه کوچک سالاد سبز را برای ناهار استفاده کنید.

میان وعده عصرانه (۵-۶:٣٠ غروب)

در اینجا از ۶ عصرانه ی خوش مزه و در عین حال سالم صحبت می کنیم که هریک کم تر از ١٠٠ کالری دارند.

چای لیمو و نان برشته ی گندم: این نوع نان   از بیسکویت ها سالم تر هستند. دو عدد از نان گندم برشته شده حاوی حدود ۸۵ کالری و یک فنجان چای لیمو ی تلخ تنها ۵ کالری دارد.

تخم مرغ آب پز و چای سبز: مصرف غذاهای حاوی پروتئین در عصر می تواند به کاهش وزن کمک کند. تخم مرغ آبپز همراه  با یک فنجان چای سبز تلخ  ٨۵ کالری دارد.

آجیل: منبع عالی انرژی و مواد مغذی است. مغز ها مانند بادام، پسته و گردو بهترین گزینه برای کاهش وزن است. شما می توانید ۱۲ عدد بادام (۸۵ کالری) یا ٧ نصف گردو (۹۵ کالری) یا ۲۰ عدد پسته (۸۰ کالری) را  برای کنترل گرسنگی در عصر بخورید.

آب پرتقال: آب پرتقال، سرشار از ویتامین C است و یک لیوان از آن حاوی ۹۰ کالری است.

ساندویچ  با نان جو(قهوه ای): ساندویچ نان قهوه ای  با پیاز ، فلفل، گوجه فرنگی، کاهو، ذرت و اسفناج حاوی حدود ۹۰ کالری است.

شام (٨-٩:٣٠ شب)

شام رژیمی

شام باید سبک و کمتر از ۲۵۰ کالری باشد.

لقمه ی سبزیجات خانگی: یک لقمه برای گیاه خواران که با استفاده از نان تمام غله تهیه می شود دارای یک فرمول خوشمزه، سالم و کم کالری است. برای چاشنی از کلم، حبوبات، گوجه فرنگی، پیاز، لوبیا و گوجه فرنگی استفاده کنید.

سوپ نودل و مرغ: یک کاسه سوپ نودل و مرغ  داغ  حاوی حدود ۱۵۰ کالری می باشد.

نوشیدن چربی سوز قبل از خواب

نوشیدن یک لیوان آب گرم قبل از خواب می تواند به ما کمک کند تا بهتر بخوابیم و  همزمان کاهش وزن داشته باشیم. سموم در حالی که خواب هستید خارج شده، عضلات شل شده، بدن آبرسانی شده، هضم غذا بهتر شده و چربی بدن می سوزد.

حتماً روزانه حداقل ۹ تا ۱۰ لیوان آب برای کاهش وزن بنوشید.

ورزش برای کاهش وزن ١٠ کیلوگرمی

این نکته مهم است که روزانه ١۵ دقیقه ورزش کنید  تا بتوانید کاهش وزن داشته باشید.برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید صبح ها بعد از خوردن نوشیدنی سم زدا ورزش کنید.

تمرین کاهش وزن

١- پیاده روی تند: ورزشی مفید برای قلب و ذهن است و با بهبود گردش خون و کاهش کلسترول خون به کاهش وزن کمک می کند.

٢-  اسکوات : از بهترین تمرین های کاهش وزن در زمان کم است.

٣- یوگا :یوگا یک ورزش مناسب برای کاهش وزن است. تمرین تنفس باعث کاهش استرس،شل شدن بدن ، کاهش کلسترول و کاهش وزن بدن به صورت طبیعی می شود.

⛔ توجه: این رژیم لاغری برای همه ی افراد مناسب نیست و برای دریافت بهترین نتیجه لازم است به متخصص تغذیه مراجعه شود.

 رژیم لاغری آنلاین

همونطور که قبلا گفتم، رژیم لاغری مثل اثر انگشت برای هر کسی، منحصر به فرد هست. اینکه رژیم یه نفر دیگه رو تست کنید و جواب نگیرید اصلا جای تعجب نداره! تو مقاله رژیم لاغری در این مورد خیلی توضیح دادم. بنابراین سرتون رو درد نمیارم و براتون در یک فیلم میگم که قراره چیکار کنیم:

 

برای اینکه با جزئیات و زمان لازم با این رژیم آشنا بشید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

فرم آنلاین رژیم

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی خود، کد رهگیری را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید.
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر سنم دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام من 80 کیلو هستم 166قدم و 18سالم هست میخوام یه ماه 10 کیلو کم کنم توصیتون چی هست
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸( 4 سال پیش)
  • تصویر کاربر مینا سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    من هر چی رژیم میگیرم لاغر نمیشم. بخاطر کم کاری تیروئید ۸ کیلو اضافه کردم. با قرص کنترل شده و قرص میخورم. ولی با اینکه رژیم دکتر کرمانی رو سه ماهه که دارم انجام میدم فقط یک کیلو کم کردم. وزنم ۷۷ قدم ۱۶۰. بنظرتون باید چکار کنم؟ هرروز ۴ کیلومتر هم تند پیاده روی میکنم. سنمم ۴۲
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸( 4 سال پیش)
  • تصویر کاربر طوسی سه شنبه ۱۴ اسفند ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    با سلام من ۷۰ کیلو وزن دارم ۱۶۲ هم قدم هستش میخوام ۱۰ کیلو کم کنم لطفا راهنمایی کنید باتشکر زن هستم و ۲۸ سالمه
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو سه شنبه ۱۴ اسفند ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر b سه شنبه ۱۴ اسفند ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    ببخشيد من ٨٠ كيلو وزن دارم و بيشتر چربي دور شكم و شكمم هستش چجوري ميتونم لاغر بشم طوري كه صورتم اسيب نبينه و به اندام مورد علاقم برسم؟
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو سه شنبه ۱۴ اسفند ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر فرانک سه شنبه ۷ اسفند ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام.خانمی۳۱ساله هستم.حدود۲سال است ازدردزانوکه ناشی ازمراحل اولیه ارتروزاست رنج میبرم.میخواهم وزنم راکم کنم اماقادربه ورزش نیستم.۸۴کیلووزن و۱۶۷سانت قددارم.
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو سه شنبه ۷ اسفند ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۶ اسفند ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام ‌خسته نباشید خدمت شما .
    من میخوام عرض دو ماه حدود ۱۵ الی ۲۰ کیلو کنم کنم ، اگه خدا بخواد اردیبهشت ماه سال ۹۸ عروسیمه .
    لطفا پاسخ بدین که من باید چیکار کنم تا ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته باشم ؟؟؟
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۶ اسفند ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر ز.ن دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام
    خسته نباشید
    یک سوال داشتم
    من ۱۵ سالمه و وزنم بین ۵۹ تا ۶۲ هستش ک خیلی بالاست. من میخوام برای یکماه دیگه حداقل ۸ کیلو کم کنم. من فیتنس هم کار میکنم و یک رژیم مناسب نیاز دارم.
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما پزشک گرامی من برای شرکت در آزمون استخدامی ناجا باید در یک ماهی که فرصت دارم ۱۷ کیلو کم کنم وزن من ۹۲ و قدم ۱۷۴ هستش لطفا اگر میشه یک برنامه غذایی ارزان و کار امد که سریع مشکلم حل بشه پیشنهاد کنید ممنون میشم.
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر mohadese دوشنبه ۶ اسفند ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    من 19سالمه 67کیلو وزن دارم قدم 1.50 هستش.... برنامه لاغری یه ماه میخواستم
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)
    2. تصویر کاربر mohadese دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)
      ادرس بدین
    3. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۶ اسفند ۹۷( 5 سال پیش)
      آدرس مطب شريعتى
      خيابان شریعتی - بالاتر از حسینیه ارشاد، ابتدای خيابان قبا - پلاک ۶ - ساختمان قبا -طبقه ۵ - واحد ۱۳
      ٠٢١٢٢٨٧٤٨٩٩
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مژگان یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    من وزنم 100 کیلو و قدم 166 می خواستم با رژیم لاغری وزنم کم کنم در ضمن کم کاری تیروئید دارم و قرص لوتیروکسین مصرف می کنم لطفاً من راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات