دریافت رژیم لاغری آنلاین

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو یک ماهه

رژیم لاغری سریع و موثر قطعا اراده ای آهنین میخواد و برای هر کس مثل اثر انگشت، منحصر به  فرد است. پس دلیلی نداره که از بی اثر بودن رژیم های موجود در اینترنت یا رژیم های لاغری دیگران ، تعجب کنید.

رژیم لاغری و در کل خوش اندام شدن برای پوشیدن لباس های دلخواهمون، خجالت نکشیدن جلوی بقیه و خیلی از علل دیگه، همیشه یکی از دغدغه های مهم افرادی هست که اضافه وزن دارند و به خاطر بی حوضلگی و یا امتحان کردن رژیم های مختلف و نتیجه نگرفتن از اونها، دپرس و ناامید شدن. اما در همین ابندای کار میخوام بگم که شاید یکی از دلایل مهم عدم موفقیت شما، تنبلی، ای بابا حالا از شنبه شروع می کنم و از همه مهم تر گرفتن رژیم هایی باشه که اصلا برای قد، وزن، سن و اندام شما طراحی نشدن!

رژیم لاغری سریع و موثر

از همه ی این حرف ها و رژیم ها که بگذریم حتما میدونید که مقاله هایی که مثلا نوشتن ۲۰ کیلو تو یه هفته کم می کنی یا از این قبیل، فقط برای افراد خاصی نوشته شدن. افرادی که قد و وزن و شرایط خودشون رو داشتن. حالا فرض کنید کلی زمان بذارید و این نوع رژیم ها رو تست کنید، آخرش که چی؟

شماهایی که دارید نوشته های من رو میخونید یا تازه میخواید اراده کنید و رژیم بگیرید و یا مثل من دنبال رژیم لاغری سریع و موثر هستید و  احتمالا رژیم های زیادی رو دیدید که هیچ کدوم واسه شما نبوده!

یه روز با یه دکتر صحبت می کردم می گفت این رژیم های سریعی که می بینید، بدن آدم رو داغون می کنه. درسته وزن کم می کنی ولی کلی عضله و آب و املاح، از دست میدی و به مرور دچار پیری زودرس پوست میشی. حالا بماند که مقاومت بدنت چقدر کم میشه.

حالا اینا رو نگفتم که شما رو بترسونم. من می گم همه چیز باید اصولی باشه. مثلا همین مکمل ها که تبلیغات ماهواره ای وحشتناک دارن، اگه خیلی جوابگو بودن پس دیگه این همه رژیم و دکتر لاغری برای چیه!! یا عوارضشون که بعضی هاش واقعا دردناکه. و یه سری آدم بی وجدان که به فکر منافع خودشون هستن و میان اینا رو وارد می کنن و و یواشکی تو باشگاه ها و غیره دست به دست می کنن.

من تمام اینا رو درک می کنم. میدونم بعضی ها حوصله رژیم گرفتن رو ندارن، بعضی ها حوصله باشگاه رفتن تو این گرما رو ندارن و بعضی ها کلا تهران نیستن و دنبال یه رژیم سریع و موثر هستن. می گم سریع منظورم یه هفته ای نیست…یه چیزی که براتون بمونه و موندگار باشه.

واسه همین ایده آل شو تصمیم گرفت تا یه برنامه جامع رژیم لاغری آنلاین برای شما بچینه. یه پکیج جامع که توش همه چی باشه حتی مکمل هایی که مثل نیروی غیبی به شما تو لاغری سریع کمک می کنن. حتی در نظر گرفتیم که ممکنه نتونید باشگاه برید و خودمون به شما تمرین بدیم چون مدیر کلینیک خودشون بدنساز حرفه ای فیفا هم هستن و از این نظر مشکلی نیست.

نتایج قبل و بعد از رژیم لاغری ایده آل شو رو می تونید تو گالری زیر تماشا کنید:

پس همانند فوتبالیست های تیم ملی و لیگ های برتر فوتبال ایران، غذا بخورید و تمرینات بدنسازی داشته باشید. برنامه آنلاین ما زیر نظر مربیان تغذیه و بدنسازی تیم های فوتبال تدوین می شود.

در برنامه های ورزشی نیز، تمامی تمرین ها با تصویر و توضیح کامل ارائه خواهند شد. در ادامه برنامه ورزشی لاغری یکی از مشتریان ما نشان داده شده است.

نمونه برنامه ورزشی لاغری

نمونه ای از نظرات کاربران عزیز:

نظر کاربران رژیم آنلاین

در آخر اینکه میدونم یه سری هاتون از اینجا دور هستید یا شهرستان زندگی می کنید یا حتی خارج از کشور هستید، اصلا نگران نباشید. می تونید روی فرم آنلاین رژیم در زیر همین مقاله کلیک کنید:

فرم آنلاین رژیم

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی خود، کد رهگیری را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید.
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر هادی سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام من 17 سالمه وزنم 100 کیلو قدم175 میخواستم بدونم چطوری میتونم وزنم رو سریع تر به وزن ایده ال برسونم
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 4 سال پیش)
  • تصویر کاربر فرزانه دوشنبه ۸ بهمن ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام من قدم حدود ۱۶۳ یا ۱۶۴ هستش وزنم هم ۶۰ چجوری وزنمو ب ۵۰ یا ۵۵ برسونم
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۸ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر آرمیتا چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام من ۱۴ سالمه و قدم ۱۵۰ هستش مدتی حدود ۲ سال آمپول نوردلیت استفاده کردم و نتیجه گرفتم الان وزن من ۴۸ کیلوگرم خست و میخوام به وزن ۴۵ برسم یه رژیم غذایی که اختلالی ایجاد نکنه و انرژی از من کم نکنه میخوام اگه میشود برای من بفرستید ممنون??
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)
  • تصویر کاربر فاطمه چهارشنبه ۲۳ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    من وزنم خیلی زیاده یعنی ۹۰ هستش قدم ۱۶۶
    میخوام بدونم برای کاهش وزنم چیکارکنم از این وضعیت خیلی ناراضی ام
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو چهارشنبه ۲۳ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز

      حتما میبایست برای دریافت رژیم غذایی مراجعه بفرمایید
      اضافه وزن و چاقی بر سلامت شما نیز تاثیر گذار است
درحال دریافت اطلاعات