دریافت رژیم لاغری آنلاین

فرم رژیم آنلاین ایده آل شو

لطفا بعد از مطالعه نکات زیر، فرم رژیم آنلاین در پایین صفحه را پر کنید:

✅ تمامی رژیم های ارائه شده در سایت ایده‌آل شو برخلاف بسیاری از سایت های رژیم آنلاین دیگر، به صورت فردی و بر اساس نیاز های شما توسط متخصص تغذیه نوشته خواهد شد، یعنی رژیم ها، کامپیوتری و پیش فرض نخواهند بود و شرایط بالینی شما در رژیم غذایی لحاظ می گردد که هدف اصلی ما، یعنی مراقبت از سلامتی شما را تضمین می کند.

✅ طول هر دوره ی رژیم درمانی ۴ هفته می‌باشد که مرحله ی بعدی با ثبت مجدد گزارش وضعیت شما و مقایسه ی تغییرات به وجود آمده اغاز خواهد شد.

✅ رژیم غذایی شما ظرف مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از تکمیل فرم، به شماره همراه شما در تلگرام یا واتس آپ فرستاده خواهد شد و از همان طریق می توانید با متخصص تغذیه ی خود در ارتباط باشید.

✅ در قسمت مشخصات اندامی، برای اندازه گیری صحیح می توانید از تصویر زیر استفاده نمایید.

 

✅ هزینه ی ترکیبی برنامه تمرین و رژیم لاغری برای یک ماه، ۶۰ هزار تومان می باشد که اگر به صورت پکیج های ۳ ماهه برنامه های خود را سفارش دهید مشمول ۲۰ درصد تخفیف خواهید شد. در صورتی که فقط برنامه رژیم غذایی یا فقط برنامه تمرین بدنسازی خواسته باشید، مبلغ هر پکیج ماهانه ۳۰ هزار تومان خواهد بود.

✅ در صورت تمایل می توانید پکیج های ۱۵ روزه ی رژیم غذایی و یا برنامه های تمرینی ایده آل شو را انتخاب کنید. در این صورت هر ۱۵ روز یکبار وزن و وضعیت عضلات شما توسط متخصص تغذیه بررسی خواهد شد. هزینه ی پکیج ترکیبی رژیم و تمرینات ورزشی برای ۱۵ روز ۳۰ هزار تومان می باشد. در صورت انتخاب هر کدام از این موارد به تنهایی، مبلغ هر دوره ۱۵ هزار تومان خواهد بود.

✅ در صورت معرفی هر نفر برای گرفتن برنامه ی تمرین و تغذیه نیز ۱۵ درصد تخفیف برای شما لحاظ خواهد شد.

 

توجه: درحال حاضر امکان ارسال اطلاعات موجود نیست.