دریافت رژیم لاغری آنلاین

رژیم غذایی سیکس پک

رژیم غذایی سیکس پک در رده بندی بیست و ششم بهترین رژیم های غذایی در جهان قرار دارد. این رژیم با در بر داشتن تمام پروتئین ها و ویتامین های ضروری، علاوه بر کاهش وزن موجب رشد عضلات می شود.

دیوید زینکزنکو،طراح «رژیم غذایی برای سیکس پک» و همچنین سردبیر ارشد بهداشت مردان، می گوید: خوردن شش وعده در روز، در صورت نیاز، سطح انرژی را بالا نگه می دارد و گرسنگی را خنثی می کند. او مخالف شمارش کالری است، زیرا رژیم های بیش از حد محدود اغلب منجر به نتیجه ی معکوس می شوند. برنامه های این منوی غذایی تاکید بر مصرف پروتئین دارند که باعث رشد عضلانی و تسریع سوزاندن چربی می شود.

هدف: کاهش وزن و صاف کردن شکم

ادعا: کاهش ۱۲ پوند چربی شکمی در دو هفته و شاید رسیدن به سیکس پک در ۶ هفته

نظریه: رژیم غذایی سیکس پک حاوی ۱۲ ماده غذایی مغذی است که به نظر می رسد تمام ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر مورد نیاز برای رشد را داشته باشد و در عین حال که باعث رشد عضلات می شود، برای کاهش چربی به بدن کمک می کند. خوردن ۶ وعده غذایی در روز کمک می کند که شما سطح انرژی بالاتری داشته باشید و با گرسنگی خداحافظی کنید.

رژیم غذایی سیکس پک

رژیم غذایی سیکس پک چگونه عمل میکند؟

رژیم غذایی سیکس پک یک برنامه شش هفته ای است. شما بدون شمارش کالری شش بار در روز غذا می خورید؛ اما کنترل وعده ی غذایی مهم است. غذاهای بزرگتر با میان وعده های کوچک جایگزین می شوند. معمولا دو ساعت قبل از ناهار یک میان وعده دارید، یکی دیگر ۲ ساعت قبل از شام و بعدی دو ساعت بعد از شام.

هر وعده غذا باید شامل حداقل دو مورد از ۱۲ مورد موجود در رژیم غذایی سیکس پک باشد. این موارد عبارتند از:

  • بادام
  • لوبیا
  • اسفناج
  • بلغور
  • جودوسر
  • تخم مرغ
  • کره بادام زمینی
  • تمشک
  • روغن زیتون
  • دانه های کامل

برنامه های غذایی و دستور العمل های گسترده ای وجود دارد که همه آنها بر پروتئین، فیبر، کلسیم و چربی های سالم تأکید دارند. کربوهیدرات های تصفیه شده، چربی های اشباع شده و ترانس، و شربت ذرت با فروکتوز بالا در این بر نامه حذف می‌شوند. یک بار در هفته یک وعده ی تقلبی دریافت می کنید، یعنی می توانید رژیم غذایی را فراموش کنید و از هر آنچه می خواهید لذت ببرید. در این برنامه ورزش نیز به اندازه تغذیه مهم است.

بلوک های ساختمان این رژیم غذاهای ۱۲ گانه هستند. غلات تصفیه شده، نوشیدنی های بسته بندی شده، کوکی ها و کراکر ها را حذف کنید، و شروع به تهیه اسنک و وعده های غذایی با این مواد ۱۲ گانه کنید.

زینکزنکو می گوید هرچه شما بیشتر از این مواد غذایی ۱۲ گانه مصرف کنید، بدن شما در افزایش توده عضلانی بدون چربی و کاهش ذخیره سازی چربی موفق تر خواهد بود. برای مثال، بادام به عنوان تقویت کننده عضله سازی و مبارز وحشی با چربی شناخته می شود، در حالی که جو دوسر باعث افزایش انرژی و میل جنسی می شود، کلسترول را کاهش می دهد و سطح قند خون را حفظ می کند. نان و دانه های کامل سرعت ذخیره سازی چربی را کاهش می دهند.

اسموتی، رژیم غذایی سیکس پک

در رژیم سیکس پک مقدار زیادی اسموتی خواهید خورد. آنها زمان زیادی را صرف نمی کنند و اضافه کردن انواع توت ها، پودر آب پنیر و یا کره بادام زمینی ذائقه ی شما را بر آورده میکند. همچنین این مواد فضای زیادی در معده اشغال میکنند که به رفع گرسنگی می انجامد. مصرف ۸ اونس اسموتی برای صبحانه، به عنوان جایگزین برای یک وعده غذایی، و یا به عنوان یک میان وعده قبل یا بعد از تمرین مفید می‌باشد. جدای اسموتی ها، بهترین نوشیدنی‌ها شیر کم چرب، آب و چای سبز میباشد.

رژیم غذایی سیکس پک به کاهش وزن کمک می کند؟

هیچ تحقیقی به طور خاص رژیم غذایی سیکس پک را مطالعه نکرده است، اما این رژیم براساس مفاهیمی است که توسط تحقیقات دیگر به خوبی پشتیبانی می شود. با این حال، هنوز بحث در مورد اینکه برای کاهش وزن وعده های غذایی کوچک بهترند یا وعده های غذایی بزرگتر وجود دارد.

افراد مورد مطالعه که بیشتر از ۴ تا ۶ بار در روز غذا می خوردند، در مقایسه با افرادی که سه وعده غذایی بزرگ می خوردند با احتمال کمتری به اضافه وزن دچار می شدند. بر اساس یافته های منتشر شده در سال ۲۰۰۳ در مجله آمریکایی اپیدمیولوژی، غذاهای منظم و کوچک، سطح قند خون را پایدار و انسولین را (که هورمون ذخیره کننده چربی است) کنترل می کند. از سوی دیگر، خوردن وعده های غذایی بزرگتر باعث افزایش سطح انسولین می شود.

از سوی دیگر، مطالعه ای شدیداً کنترل شده در سال ۲۰۱۳ از دانشگاه کرنل نشان داد که حذف یک وعده غذایی در روز منجر به دریافت حدود ۴۰۰ کالری کمتر در روز می شود. تحقیقات دیگر، روزه گیری متناوب را به عنوان ابزار موثر کاهش وزن پشتیبانی می کند.

محققان دانشگاه پوردو دریافتند که حتی زمانی که کالری ها، درجه حرارت ها و مقادیر مساوی هستند، مردم با خوردن اسموتی ها احساس سیری بیشتری میکنند.

ارزش غذایی تمام ۱۲ آیتم مصرفی در این رژیم توسط محققین پشتیبانی می شود. به عنوان مثال، مطالعه سال ۲۰۰۹ در مجله آمریکایی تغذیه بالینی، نشان داد که خوردن بادام، گرسنگی را خنثی و به کاهش وزن کمک می کند. پودر آب پنیر حاوی پروتئین، که می تواند به مواد غذایی و مکمل های غذایی رژیم غذایی اضافه شود، یکی دیگر از ابزارهای رژیم غذایی است. تحقیقات نشان می دهد افرادی که پروتئین بیشتری مصرف می کنند نسبت به کسانی که کربوهیدرات بیشتری مصرف می کنند بیشتر از یک سال به رژیم های غذایی خود پایبند هستند.

رعایت رژیم سیکس پک چقدر آسان است؟

شما گرسنه نخواهید شد – شمارش کالری لازم نیست، و شما همواره در طول روز غذا می خورید. برنامه های غذای فراوان و دستور العمل ها ارائه شده است. علاوه بر این، یک روز در هفته وعده غذایی آزاد دارید که می توانید رژیم خود را فراموش کنید.

تمرینات ورزشی، رژیم غذایی سیکس پک

چقدر تمرین در کنار این رژیم لازم است؟

بسیار ضروری است. برنامه هفتگی برای سه روز تمرین قدرتی و دو روز تمرین هوازی ضروری است. ورزش های قلبی عروقی اضافی اختیاری است، اما زینکزنکو یک تمرین اینتروال را برای یک بار در هفته پیشنهاد می دهد و یک فعالیت سبک تر مانند راه رفتن در بین روزهای تمرینات ورزشی مهم شمرده می‌شود.

شما پنج دقیقه قبل از شروع تمرین، با دوچرخه سواری سبک، دوچرخه ثابت، طناب زدن یا پریدن های آهسته، گرم میکنید. باید حداقل ۴۸ ساعت بین تمرینات یک قسمت مشابه فاصله زمانی وجود داشته باشد زیرا عضلات برای ترمیم و ریکاوری نیاز به استراحت دارند. یک روز در هفته، هیچ تمرینی در برنامه نیست.

در حالی که همه چیز برای ساختن یک شکم شش تکه در این برنامه وجود دارد زینکزنکو اذعان می‌دارد که این مورد برای همه اتفاق نخواهد افتاد و برخی از افراد به زمان بیشتری برای ساخت شکم شش تکه نیاز دارند. بدن هر فرد با دیگری متفاوت است و کاملا بسته به ژنتیک افراد میتواند نتایج متفاوت باشد. خانم ها به دلیل داشتن هورمون های عضله ساز کمتر نسبت به مردان، عضله سازی کمتری دارند.

برای دریافت رژیم سیکس پک آنلاین به لینک زیر مراجعه و پس از پر کردن اطلاعات خود، پکیج رژیم سیکس پک را انتخاب کنید.

رژیم آنلاین سیکس پک

علی اسدی کارشناس تغذیه و بدنسازی مرکز پزشکی فوتبال | مرکز رژیم آنلاین و بدنسازی ایده آل شو

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی خود، کد رهگیری را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید.
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر سید پنجشنبه ۱۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    ضمن عرض سلام.در حالت عادی مصرف قرص phenQ به چه صورت در طول روز است.
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو پنجشنبه ۱۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز

      2 تا 3 عدد در طول روز بین وعده های غذایی
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۴ تیر ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام.من 154قدو69کیلو وزن هستم.نوشابه وقند اصلا دوست ندارم اما دارای پرخوری عصبی ام که باعث افزایش وزنم شده وهرچی رژیم گرفتم تاالان ناموفق بوده وفعالیت کمی دارم وامکان رفتن به باشگاه وپیاده روی تنهاراندارم چیکار کنم؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۴ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز

      ابتدا باید با مراجعه به روانشناس مشکل پرخوری عصبی خودتون رو درمان کنید و بعد از اون به فکر اصلاح الگوی زندگی باشید
      رژیم غذایی به تنهایی راه حل مناسبی برای کاهش وزن شما نیست
  • تصویر کاربر امیرحسین پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    ایا پروتئین وی برا لاغری مناسب است؟مصرف ان چه ضرر هایی برایمان دارد؟
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز

      متوجه منظور شما نشدم !!
      برای اینکه لاغر شوید یا اینکه چاق شوید ؟؟

      پروتئین وی به خودی خود ضرری ندارد اما در صورت استفاده نادرست و بدون برنامه ریزی و تحت نظر مربیان باشگاهی میتواند عوارضی مثل ناراحتی های کلیوی و پوکی استخوان را در پی داشته باشد
  • تصویر کاربر نفس جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    با سلام میخواستم بدونم چگونه سریع لاغر شوم و به وزن ایده ال برسم من ۹۵ کیلو هستم ولی وزن مناسب باتوجه به سن و قدم ۶۰ است با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام

      لاغری سریع به هیچ وجه پیشنهاد نمیشه
      بهترین میزان کاهش وزن که اصولی باشه و مشکلات سلامتی برای شما به وجود نیاره میزان 2 تا 4 کیلو در هفته است که باید با فعالیت بدنی و رژیم غذایی به اون برسید
      در این راه استفاده از دستگاه های لاغری موضعی و برخی از قرص های لاغری میتونه کمک کننده باشه

      برای دریافت رژیم غذایی و برنامه تمرینی زیر نظر متخصص تغذیه و فیزولوژیست ورزشی میتونید به کلینیک مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر ازیتا جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    با سلام
    اینجانب 170 قد و 85 کیلو وزنم هست و خیلی میخورم و قرص های مختلفی رو امتحان کردم برای کاهش اشتهام اما تا امروز موفق نشدم و بخاطر اشتهای زیادی که به خوردن دارم نمی تونم رژیم های رو که میگیرم رعایت کنم . خواهشمندم اگر راهی هست که من بتونم اشتهام رو کنترل کنم ممنون میشم راهنمای بفرماید. یا قرص مناسبی معرفی کنید. با تشکر
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام

      میبایست لیست کاملی از قرصهای مصرفی رو به بنده بدید که بدونم چه مواردی مصرف شده
      گزارش کاملی هم از رژیم هایی که داشتید و سابقه ورزشی و کاهش وزن و ... هم نیاز هست

      اگر فرصت داشته باشید و به کلینیک مراجعه بفرمایید به صورت حضوری بهتر میتونم راهنمایی کنم
  • تصویر کاربر قرصاي جمعه ۶ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام دكتر ما چجوری ميتونيم از قرصا تهيه كنيم اخه قرصاي توي بازار معتبر نيست ؟
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو جمعه ۶ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      salam khaste nabashin
      doste aziz az daro khanehae ke mahsolate badan sazi daran
درحال دریافت اطلاعات