دریافت رژیم لاغری آنلاین

5 معجون انرژی زا (ردبول خانگی)

آیا در حین تمرینات ورزشی و بدنسازی به معجون انرژی زا نیاز دارید؟ آن هم معجونی که ساخت دست خودتان است. اگر پاسخ شما مثبت است پس بیایید با هم چند ردبول خانگی خوشمزه بسازیم.

اگرچه بسیاری از بازاریابان، هوشمندانه تبلیغات خوراکی هاى آماده و گران قیمت را می کنند، اما اکثر این معجون های انرژی زا چیز خاصی ندارند. شما می توانید خوراکی های خوشمزه و مقوی را در آشپزخانه خود درست کنید؛ آن هم درست با کیفیت معجون های آماده و یا حتی چیزی بیشتر از آنها!

خوراکی انرژی زا

برای درست کردن معجون انرژی زا شما مواد خاصی نیاز ندارید. در واقع، بسیاری از دستور العمل های خوراکی های انرژی زای به نظر بیش از حد پیچیده می رسند که به دلیل داشتن مواد غذایی سالم مانند روغن نارگیل، شهد آگوا، و یا یک پودر پروتئین سالم است که به آن ها “شیرین کننده طبیعی” می گویند. شربت برنج قهوه ای ارگانیک، شکر نارگیل یا شکر از میوه های خشک شده بهتر از شکر معمولی است.

اگر چه من توصیه می کنم زمانی که فعالیتی انجام نمی دهید مصرف قند را محدود کنید ، اما شکر، سوخت عضلات در حال فعالیت می باشد و اگر در حال ورزش شدید یا طولانی مدت هستید، به عملکرد تمرین شما کمک می کند.

در اینجا پنج معجون انرژی زای خانگی معرفی می شود که مواد تشکیل دهنده ى آن ها در اکثر سوپرمارکت ها موجود می باشند. آن ها داراى چربی های سالم ولی کم هستند، زیرا در طی ورزش عضلات به عنوان سوخت به کربوهیدرات نیاز دارند.

تهیه این چند معجون انرژی زا کمی زمان بر است. اما آن ها را امتحان کنید! زیاد درست کنید و برای وعده های بعدی فریز کنید.

معجون انرژی زا زنجبیل با شکلات

این معجون تند بسیار خوشمزه است! زنجبیل حاوى گرمی و انرژی بسیار خوبی است و ترکیب آن با شکلات، غلیظ و سفت می شود. شما می توانید این ترکیب را به سرعت تهیه کنید. بوى بسیار خوب آن در کل خانه پخش مى شود. این معجون انرژی زا می تواند سوخت عضلاتتان در حین تمرین را تامین می کند و به عنوان یک میان وعده همراه با قهوه یا چای نیز مناسب است.

معجون انرژی زا زنجبیل با شکلات

خوراکی سریع و آسان، اوتمیل

این خوراکى از جو دوسر درست می شود که جزء همیشگی رژیم من است. برای ورزشکاران، جو دو سر یک منبع فوق العاده و ارزان قیمت از کربوهیدرات برای کمک به سوخت و ساز ماهیچه ها می باشد. همچنین، طبق این مطالعه، جو دوسر ممکن است به افزایش تولید نیتریک اکسید کمک کند که برای سلامت قلب مهم است و می تواند بهبود عملکرد ورزشکار را به همراه داشته باشد.

این دستورالعمل کاملا انعطاف پذیر است، بنابراین با استفاده از میوه خشک شده و آجیل، طعم مورد علاقه ى خود را ایجاد کنید. این خوراکی حاوى غلات کامل و چربی کم و سالم می باشد.

تکه هاى کره بادام زمینی و شکلات

تهیه این تکه ها ساده است و تنها با استفاده از پنج ماده درست می شود. شما می توانید از این معجون انرژی زا در طول تمرین های طولانی، پیاده روی، اسکی و یا دوچرخه سواری استفاده کنید.

جو دو سر و کشمش منابع خوبی از کربوهیدرات هستند. کره بادام زمینی چربی های سالم را تامین می کند و با کیک شکلاتی و شکلات آب شده گرد می شود.

تکه هاى کره بادام زمینی و شکلات

کیک شکلاتی و کره بادام

این خوراکی سفت و جویدنى است و مزه اش شبیه براونی می باشد. این خوراکی پر از آجیل، دانه ها، میوه های خشک و سایر مواد مغذی مطلوب است. این نوع خوراکی بهتر است که در تمرینات با سرعت کم مصرف شود که در آن شدت کم تمرین، هضم دانه ها، آجیل، چربی ها و فیبر موجود در آن را آسان می کند.

این خوراکی براى میان وعده نیز بسیار مناسب و سالم است. در آن غلات کامل جایگزین آرد معمولی تصفیه شده سفید شده است. کره بادام، به جای چربی اشباع شده، حاوى چربى های سالم می باشد و همچنین حاوی پروتئین، فیبر و مواد معدنی مفید است.

خرما و کنجد

این معجون انرژی زا دارای خرمای له شده، کنجد و روغن کنجد است. این دانه های ریز، بسیار مغذی هستند و اغلب به عنوان چاشنی استفاده می شوند.

پس بهتر است از کربوهیدرات و قندهای طبیعی در حین تمرین خود استفاده کنید. بدن شما از قند برای سوخت و ساز عضلات و کمک به حفظ تمرینات طولانی استفاده می کند.

مرکز تغذیه و رژیم درمانی کلینیک قلب دکتر نجفی | رژیم لاغری | تناسب اندام 

پاسداران |گلستان ۶ |پلاک ۴۱
☎ ۰۲۱۲۲۸۷۴۸۹۹

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی خود، کد رهگیری را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید.
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر یاس پنجشنبه ۱۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    برنامه غذایی برای چاق شدن.اخه10کیلو کاهش وزن دارن
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو پنجشنبه ۱۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز

      به لینک زیر مراجعه بفرمائید

      http://bit.ly/2KFfPeV
  • تصویر کاربر پانیذ یکشنبه ۷ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلاموقتتون بخیر .من یک خانم 29ساله ومتاهل هستم که همیشه کمبود وزن دارم و احساس خستگی.به تازگی دخترم رواز شیر گرفتم و توی این مدت خیلی لاغر شدم والان40کیلوهستم.لطفا راهنمایی کنید چطور چاق بشم
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو یکشنبه ۷ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز
      وقت شما بخیر

      ابتدا باید آزمایش چکاپ انجام بشه که آیا کمبود خاصی دارید یا خیر
      در صورت وجود کمبود به عنوان مثال کمبود آهن، میبایست مراحل درمانی را آغاز کنید و همراه با درمان یک رژیم افزایش وزن دقیق و علمی داشته باشید تا پاسخگوی نیاز شما باشد

      برای دریافت رژیم به صورت آنلاین میتوانید از طریق لینک زیر اقدام فرمایید
      http://bit.ly/2KFfPeV
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    باعرض سلام و خسته نباشید خیلی وقته رنج میبرم از لاغری ۲۵سالمه قد من۱۷۸سانتی متر وزنم ۵۱ کیلوگرم هست اگه لطف کنین راهنماییم کنین تنها کاری ک از دستم برمیاد دعای خیر واسه خودتون و خونواده محترمتون هس ایشالا عاقبت بخیر بشین دکتر اگه امکان هس بگین وزن ایده آل واسه من چیه؟؟بعد اینکه بنده بیماری ندارم خداروشکر سالم هستم و اینکه اصلا برنامه غذایی درستی ندارم اگه لطف کنین برنامه غذایی واسه بنده بدین لطف بزرگی کردین..بنده خیلی رنج میبرم از لاغری لطفا راهنماییم کنین علاقه زیادی ب گیاهان دارویی دارم ولی نمیدونم چی خوبه واینکه برای چاق شدن صورت و بازو چیکار کنم ممنون از سایت خوبتون!!!امیدوارم ک کمکم کنین!!واینکه برنامه خوابم چجور باشه باتشکر
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز
      وزن ایده آل برای شما 74 کیلوگرم هست،گیاهان دارویی به شما کمکی نخواهد کرد و بهترین راه برای شما داشتن رژیم غذایی صحیح به همراه تمرینات بدنسازی هست که بتونه وضعیت شما رو بهبود ببخشه

      برای دریافت برنامه تمرین و رژیم غذایی میتونید به کلینیک تشریف بیارید
      کلینیک رژیم لاغری قبا | تغذیه و رژیم غذایی | تناسب اندام | فیتنس

      ? شریعتی | بالاتر از حسینیه ارشاد | ابتدای خیابان قبا | پلاک ۶ | طبقه پنجم

      ?روزهای تماس: روزهای زوج از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸ عصر
      ? ۰۲۱-۲۶۶۴۴۵۸۴

      یا اینکه از طریق لینک زیر اقدام بفرمایید
      http://bit.ly/2KFfPeV
  • تصویر کاربر احسان یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من وزنم ۵۵ کیلو هست قدم ۱۷۰هست میرم بدنسازی برای افزایش وزن ایا به نظرتون مفید هست یانه درضمن غذا خوردنم در وز عادی هست ازچی قرص استفاده کنم که وعده غذاییم زیاد شد درروز و چه غذاهای برای افزایش وزن مفید هست ممنون
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      عرض سلام و احترام
      اتفاقا یکی از راههای افزایش وزن تمرینات بدنسازی است
      اما باید شدت تمرین و میزان تمرین مطابق با نیاز شما باشه که به هدف مورد نظر خودتون برسید
      تمرین بیش از حد و یا کمتر از نیاز کمکی به شما نمیکنه !!

      برای افزایش وزن میتونید از غذاهای حاوی کربوهیدرات و پروتئین استفاده کنید
      مثل ساندویچ مرغ، ماکارانی با گوشت، تن ماهی و برنج ، سیب زمینی و تخم مرغ، انواع شیک های میوه و بستنی و ...

      اما همین موارد هم میبایست تنظیم شده و مطابق با نیاز شما باشه

      برای انالیز کامل بدن و دریافت رژیم غذایی مطابق با شرایط خودتون میتونید به کلینیک مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر خدامی جمعه ۱۷ فروردین ۹۷( 6 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر
    من خیلی لاغر هستم ومیخوام ک افزایش وزن پیدا کنم سابقه بدنسازیم ندارم تازه میخوام شروع کنم و میخواستم بدونم پودر وی پروتئین چقدر روم تاثیر میزاره و برای بدنم ضرری داره یانه ؟! و اینکه چندبار در روز ب چ مقداری باید استفاده کنم
    جنسیت دختر
    وزن ۴۷
    قد ۱۶۱
    سن ۲۳
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو جمعه ۱۷ فروردین ۹۷( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر هادی جمعه ۶ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) مشاهده پرسش
    چه مدت باید پروتئین وی مصرف شود دوره ان چه مدتی است چه مدتی نباید مصرف شود ؟
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو جمعه ۶ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر ارزو چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶( 6 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر با قد 160و وزن 78 ی برنامه غذایی میخواستم..... از لحاظ ذهنی همش میل بخوردن دارم ?
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۲ دی ۹۶( 6 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من پسری هستم ۲۶ ساله با وزن ۶۰ کیلو و قد ۱۷۶ خیلی وقته می‌خوام چاق بشم اما هر راهی رو که بگید رفتم و به جایی نرسیدم .بیشتر مشکل من اینه خیلی عصبیو استرسی هستم و زود رنجم در سن کودکی هم به مشکل سندرم روده تحریک پذیر مبطلا شدم ولی با درمان دارویی و مشکلات گوارشی که داشتم مشکلم حل شد اما از همون کودکی این لاغری با من موند مثل همه ۳ وعده غذا میخورم و گاهی هم بیشتر جوری که رفیقام میگن مثل لودر غذا میخوری اما چاق نمیشم نمی‌دونم مشکل از کجاست تست تروید هم دادم و نرمال بوده .دچار کم خونی مینور هم هستم راهی هست که من بتونم اون سیر طبیعی وزن گرفتن و چاقی رو برگردونم و از این وضع بد دربیار
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو شنبه ۲ دی ۹۶( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات