دریافت رژیم لاغری آنلاین

پکیج رژیم لاغری و رژیم چاقی (ویژه تابستان)

کلینیک ایده آل شو در نظر دارد تا در کاملترین پکیج رژیم لاغری و چاقی خود پس از آنالیز بدن با دستگاه بادی کامپوزیشن و بررسی شرایط فیزیکی و جسمانی شما، اقدام به تجویز همزمان برنامه غذایی ( رژیم لاغری و رژیم چاقی ) به همراه تمرینات بدنسازی و یا نرمش های لاغری در منزل یا تمرینات بدنسازی در باشگاه نماید.

لازم به ذکر است که در این پکیج، جهت کمک به عضله سازی بدن و نیز چربی سوزی، تعدادی مکمل ورزشی و قرص های لاغری مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیز برای شما عزیزان تجویز می شود تا رسیدن به اندامی ایده آل را میسر سازد.

پکیج لاغری ایده آل شو، جامع ترین متدهای لاغری است که برای فصل تابستان به همراه تخفیف ویژه ارائه می شود. در این پکیچ تناسب اندام، برنامه تمرین و رژیم غذایی توسط یک فرد طراحی و تنظیم می‌گردد که موجب تاثیر بیشتر در جهت کاهش وزن و چربی سوزی یا افزایش وزن و عضله سازی شما می‌شود.

تحلیل جواب inbody

افراد پس از مراجعه و مشاوره برای هدف گذاری خود توسط دستگاه بادی کامپوزیشن، تحت آنالیز بدنی قرار می گیرند. گزارش نهایی دستگاه شامل: میزان چربی بدن، درصد عضله به وزن، جرم استخوانی و میزان آب بدن موجود می باشد. اطلاعات افراد در پرونده های تناسب اندام بایگانی شده و در هر مرحله قابل مقایسه است.

تمرینات ورزشی شامل برنامه های تمرین بدنسازی، کار با دستگاه، تمرینات TRX، تمرین با وزنه، تمرینات با توپ و تمرین در منزل و پیلاتس می‌باشد که بنا بر شرایط فردی، به هر مراجعه کننده پیشنهاد داده می‌شود.

هدف کلینیک ایده آل شو رسیدن به تناسب اندام در کمترین زمان ممکن به همراه حفظ سلامت فرد است. رژیم های لاغری و چاقی غیر اصولی برای سلامت افراد مضر بوده و الزاما نتیجه بخش نخواهند بود. کاهش وزن اصولی بین ۲ تا ۴ کیلو گرم در ماه و افزایش وزن اصولی بین ۱ تا ۲ کیلو گرم در ماه تعیین شده است. کاهش وزن ۲۰ کیلو گرم در ماه یا اعداد و ارقام این چنینی موجب آسیب رسیدن به اندام های داخلی از جمله کبد، کلیه ها، مغز و سیستم گوارشی می‌شود.

هدف ما در کاهش وزن بهبود وضعیت سلامت مراجعین و جلوگیری از بیماری های متابولیک مثل : چربی خون، فشار خون، دیابت نوع ۲، کبد چرب و بیماری قلبی و عروقی است. کاهش وزن ناگهانی موجب از دست دادن مقدار زیادی از عضلات شده که بافت فعال بدن محسوب می‌شود و با تحلیل عضلانی، متابولیسم پایه کاهش یافته و فرد به استپ وزنی می رسد. در مقابل، کاهش وزن با ورزش ضمن کمک به چربی سوزی بهتر، موجب حفظ بافت عضلانی شده و از افتادگی و چروک پوست جلوگیری می‌نماید.

از طرف دیگر افزایش وزن سریع نیز منجر به تجمع چربی در شکم و از بین رفتن تناسب اندام شما خواهد شد. افزایش وزن با بدنسازی ضمن افزایش بافت عضلانی و بهبود تیپ بدنی فرد، موجب توزیع مناسب چربی در تمامی بدن شده و تناسب اندام را برای فرد به ارمغان خواهد آورد.

اگر توصیه های رژیمی و تمرینی ما را به دقت اجرا نمایید، تناسب اندام در کوتاهترین زمان نصیب شما خواهد شد.

در این برنامه خبری از قرص لاغری ادیوس، قرص لاغری بلوبری، قرص لاغری ایزی اسلیم، قرص phenq ، داروهای استروئیدی و سایر مکمل های غیر مجاز نیست. در عوض تمامی قرص های چربی سوز، مکمل های لاغری، مکمل های عضله ساز و افزایش وزن تحت نظارت و تایید وزارت بهداشت بوده و سلامت شما را به مخاطره نمی اندازند.

در این دوره طبق تشخیص متخصص میتوانید از دستگاه های لاغری موضعی نیز استفاده کنید که کلینیک ایده آل شو مجهز به جدیدترین مدل دستگاه لاغری استرابری می باشد.

مراحل لیزر استرابری

افرادی که ساکن تهران نبوده و امکان مراجعه حضوری به کلینیک را ندارند، می‌توانند با آیدی زیر از طریق تلگرام @sport_nutritionist یا شماره ۰۹۳۷۸۶۳۹۸۷۴ از طریق واتساپ ارتباط برقرار نمایند و از مشاوره های رایگان ما بهره ببرند.

برای دریافت رژیم آنلاین، فرم زیر را پر کنید:

فرم آنلاین دریافت رژیم

کلینیک ایده آل شو زیر نظر کارشناس تغذیه و رژیم درمانی و کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی و عضو دپارتمان تغذیه و تمرینات ورزشی مرکز پزشکی فیفا و AFC -ایفمارک

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی خود، کد رهگیری را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید.
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر فاطمه پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید.
    من یه دختر٢٢ساله باقد١۶٣و وزن۴۶کیلو هستم.خیلی تلاش کردم برای اینکه وزنم زیاد بشه ولی نتیجه ای نداشته.آزمایش هم داده ام و هیچ مشکلی نداشتم.ولی زیاد اشتها ندارم بااین حال کمم غذا نمیخورم.اگر ممکنه میخواستم چندتا راه برای افزایش وزن و اشتها بهم پیشنهاد بدید.
    باتشکر
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام دوست عزیز

      به شما تمرینات پیلاتس یا بدنسازی رو پیشنهاد میکنم و در کنار اون یک رژیم غذایی درست داشته باشید
      همیشه با زیاد خوردن وزن افزایش پیدا نمیکنه باید درست غذا بخورید

      برای دریافت رژیم و برنامه تمرین به لینک زیر مراجعه بفرمائید
      http://bit.ly/2KFfPeV
درحال دریافت اطلاعات