کانال تلگرام

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

صفحه اینستاگرام

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

پرسش از دکتر

دریافت مشاوره پزشکی به صورت مستقیم از پزشک.

آدرس کلینیک

شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، ابتدای خیابان قبا، پلاک ۶، طبقه پنجم.

مشاوره پزشکی

لاغري زياد - پرسش 461

  • تصویر کاربر هاشمي دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 9 ماه پیش) برنامه غذایی
    خانمي 52 ساله هستم قرصهاي مربوط به بيماري دو قطبي شامل سديم والپروات و تگراتول و كلرديازپوكسايد و ترانكوپين و پرو پرانولول مصرف ميكنم. وزنم اخيرا خيلي پايين اومده و به حدود 40 كيلو رسيده قدم هم حدودا 159 سانتيمتره. آيا لاغري من ربطي به مصرف قرصها و دوره يائسگي من داره يانه ؟ و آيا اين روند نگران كننده هست ؟. لطفا راهنمايي بفرماييد.متشكرم.
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 9 ماه پیش)
      با سلام شما اول بايد براي كاهش وزن بررسي شويد و بعد از رد علل مهم مي تونه بيماريتون عامل كاهش وزن باشد.

برای دریافت برنامه بدنسازی، رژیم غذایی آنلاین و یا برنامه ترکیبی زیر نظر مربی تغذیه و بدنسازی ایفمارک بر روی لینک زیر کلیک کنید:

برنامه آنلاین رژیم و بدنسازی