کانال تلگرام

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

صفحه اینستاگرام

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

پرسش از دکتر

دریافت مشاوره پزشکی به صورت مستقیم از پزشک.

آدرس کلینیک

شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، ابتدای خیابان قبا، پلاک ۶، طبقه پنجم.

مشاوره پزشکی

مکمل ها - پرسش 550

  • تصویر کاربر حامد سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷( 11 ماه پیش) برنامه غذایی
    باسلام.
    من یک عدد پروتئین وی، کازیین و کراتین مونوهیدرات خریده ام و طبق دستور روی قوطی ها مصرف می کنم. پس از مصرف هرکدام احساس می کنم معده ام سنگین شده است و همچنین معده ام ورم می کند و اشتهای خود رو از دست می دهم. علت چیست؟
    1. تصویر کاربر مشاور ایده آل شو سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷( 11 ماه پیش)
      با سلام اين مكمل ها رو تاييد نمي كنيم و اين علايم گوارشي مي تونه عوارض داروها باشد.

برای دریافت برنامه بدنسازی، رژیم غذایی آنلاین و یا برنامه ترکیبی زیر نظر مربی تغذیه و بدنسازی ایفمارک بر روی لینک زیر کلیک کنید:

برنامه آنلاین رژیم و بدنسازی